zondag 6 november 2011

No Impact Week, dag 1

Ik op mijn eigen kleine gebiedje in mijn kleine wereldje kan alleen maar op kleine dingen letten. Die het verschil kunnen maken, zolang ik het niet in mijn eentje doe.
Wat doe ik vandaag. Niet gedoucht, ik ga niet weg en was me tegen de gewoonte in aan de wasbak. Lekker. Met koud water!
Ik heb alle groenten in de groentela van de koelkast en losse mand versneden en schoongemaakt en soep van gemaakt.
Zodat ik niets weg hoef te gooien, ook morgen niet, wat anders wel voorkomt omdat op maandag de schillenboer komt.
Aan koopzondag doe ik niet, ik koop niks vandaag. Ook geen zondag. Zat zondagen.
Ik heb normaal als ik een middag thuis bent standaard de pc aan, zonder dat ik steeds erachter zit. Ik heb hem een aantal uren uit gehad.
Verpakking is lastig. Ik had kool uit plastic en een laatste keukenrol uit plastic gehaald. Ik heb beide stukken plastic uit gewoonte in de afvalmand voor container gedaan. Beide stukken zijn niet vies ofzo en heb ik er weer uitgehaald en bewaar ik nu in een ander mandje, om nog eens ergens voor te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten