donderdag 24 november 2011

Be-zorgen

wat is een fout snel gemaakt.
er kan elke keer wat anders mis gaan.
vanmorgen ging het juist zo lekker.
Ineens sta ik voor een huisnummerverzameling van een groot flatgebouw met mijn mond vol tanden. Mijn gedachten zijn een kort moment afgeleid en in een fractie van dezelfde seconde ben ik de weg kwijt, verstild tot beeld, ik sta met mijn duim op een nummer op mijn looplijst en weet niet meer of ik van boven naar beneden werkte of andersom, en of ik hem net gehad had, of nog moest doen.
Ik gebruik soms mijn zaklamp om even te checken of ie er al in ligt, maar als brievenbussen hoog zitten kun je er dus niet bij.

Ik herstelde met succes maar na afloop bleek toch dat ik een krant tekort kwam, beter dan een krant teveel over hebben. Ik heb mijn eigen exemplaar er maar aan opgeofferd.

Elke klacht is er een teveel.

Mocht het toch weer eens gebeuren zou ik de volgende dag iets extra's in de bus kunnen stoppen, maar dat idee heb ik ook weer laten varen, snoepgoed kan een vieze boel worden, oude tijdschriften zitten ze waarschijnlijk niet op te wachten, een leuke kaart wordt te duur. Ik moet navragen of ze trouwens van Wegener misschien wel een standaardexcuusbriefje hebben dat ze bij het nabezorgen erbij doen.

==

Na bijna 4 weken heeft het nog niet één keer geregend.
Nat was het wel, met die mist. Al de hele week de regenjas aan.

Je moet alles meemaken om te weten hoe het is

*
update.
zie op de looplijst van morgen inderdaad geen klachten.
dat is weer een kwartje verdiend. Maar als je het daarvoor moest doen!
Morgen vrijdag staan er deelabonnementen bij, en een stuk of 15 Glossy Magazines inleggen voor T-abonnees.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten