woensdag 23 november 2011

WW aanvragen

Ik bel het nummer dat op mijn UWV-informatie staat aangegeven,
en leg uit dat ik een uitkering heb aangevraagd door me online
in te schrijven. Daarna ben ik gebeld door UWV.
Ik moest nog wat gegevens opsturen.

Ik wilde nu een afspraak maken met een werkcoach, omdat ik nog
niks had gehoord.
Als ik niks hoorde, moest ik namelijk zelf bellen.
Dat heb ik verkeerd begrepen: ik moet zelf contact opnemen met
een werkcoach. Uhm .Dat zeg ik toch. Okay.
Sowieso! moet je zelf contact opnemen.
Dat is me dan verkeerd verteld. Gebeurt zo vaak. Ik zeg niks.

Maar, zeg ik adrem, ik doe dat dus nu, bij deze:
Kan ik een afspraak met een werkcoach maken?
Dat kan niet want ik heb een verkeerd nummer. Nou dat is ook wat.
Neem me niet kwalijk!
Maar ze heeft zomaar een ander nummer.

Daarop vrij snel contact, persoon doet navraag.

Ik hoor dat ik per post uitgenodigd word voor een bijeenkomst.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten